Lördagen 18/7 är det dags för P17 föräldrarna att ansvara för funktionärsjobbet på Rimnersvallen (enda matchen vi har). Är ute i god tid då jag vet att det är semestrar. 7 st är redan anmälda (tidigare kallelse), och det är förälder till Edwin, Elias, Emil, Leo, Liam, Seth och Theo. Vi skulle behöva 3-4 till. Hör av er till mig eller svara i den tidigare kallelsen. Vet att några redan gjort pass på vallen och det vore bra om man kan tänka sig att göra ett eller några till.
Stort tack för hjälpen!!